Asiakaspalvelu

Löytötavarat

Unohditko laukkusi ratikkaan tai jäikö HSL-korttisi bussiin?

Etsitkö tietoja HSL-sovelluksesta?

Miten lataat HSL-sovelluksen puhelimeesi tai kuinka ostat sillä lippuja?

Ongelmia HSL-sovelluksessa?

Eikö lipun ostaminen onnistunut tai kausilippusi siirtynyt puhelimesta toiseen? Katso vastaukset HSL-sovelluksen yleisimpiin ongelmatilanteisiin. 

Lue vastaukset täältä 

Yhteystiedot

HSL-asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme neuvoo puhelimessa joukkoliikenteen käytössä ja auttaa pulmatilanteissa. Asiakaspalveluun kannattaa soittaa myös silloin, jos olet kadottanut HSL-korttisi.

Puh. 09 4766 4000 (pvm)
ma-pe klo 7.30–19, la-su klo 9.30–17

HSL-palvelupiste

Elielinaukio 3, Rautatieaseman länsisiipi, Kauppakuja, katutaso, 00100 Helsinki. Ks. sijainti kartalla 

Palvelumaksut

Kaikki myynti- ja palvelupisteet

Avoinna: ma–pe 7.30–19 ja la–su 9.30–17.

Yritysasiakaspalvelu
Jos olet yritysasiakas tai työntekijä ja saat esimerkiksi työmatkaetua, otathan yhteyttä yritysasiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse.
 
Ryhmien ja yritysten lipputilaukset ja neuvonta: yritysmyynti@hsl.fi

Puh. 09 4766 4303 (pvm)

yritysmyynti@hsl.fi

Avoinna ma-pe klo 8.30-16

Helsingin ja Espoon kaupunkipyörät

Helsingin ja Espoon kaupunkipyörien asiakaspalvelusta vastaa CityBike Finland Oy.

Puh. +358 9 425 788 10

contact@citybikefinland.fi

ma–pe klo 7–19, la–su klo 9–17

Vantaan kaupunkipyörät

Vantaan kaupunkipyörien asiakaspalvelusta vastaa CityBike Vantaa Oy.

Puh. +358 9 425 788 15

contact@citybikevantaa.fi

ma–pe klo 7–19, la–su klo 9–17

Anna palautetta!

Haluatko antaa palveluistamme moitetta tai kiitosta tai tehdä ehdotuksen joukkoliikenteen kehittämiseksi? Kirjoita meille palaute!